Kreativite sa medze nekladú

5. 2. 2020 Tipy

Ježia sa vám chlpy na rukách vždy, keď dostanete ďalšie firemné pero? Chcete nosiť zaujímavejší dress code, ktorý bude ďaleko od fádnych jednofarebných tričiek? Bilancujete nad tým, či zorganizovať event a neviete, či sa vám to vyplatí? Ukážeme svetlo na konci tunela všetkým, ktorí si s tvorbou reklamných predmetov nevedia rady, ale majú jasno v tom, že nechcú byť ako ostatní.

Čo je vlastne kreatíva?

Predstavte si, že si chcete nechať vyrobiť predmety pre merchandising, ale zatiaľ vás nenapadlo, ako logo firmy alebo výstižný slogan vedieť využiť. Kreatíva v našom poňatí znamená, že pripravíme grafiku na mieru a pomôžeme vytvoriť koncept celej aktivácie. Dáme hlavy dokopy s preškolenými produkčnými a ponúkneme nápadité riešenie, ktoré bude mať pevné základy v podobe vašich požiadaviek. Pretože dbáme na čerpanie najnovších trendov v odbore, môžeme vám sprostredkovať nielen originálne spracovanie, ale i širokú škálu možností použitia materiálu. Radi sa teda prispôsobíme aj dopytu po ekologických produktoch, ktoré spĺňajú vysoké kvalitatívne i etické štandardy.

Kedy ju využiť?

Ak už má vaša idea jasnejšie obrysy, poďme pristúpiť k ďalšiemu kroku, a tým sú príklady realizovaných zákaziek, ktoré s vami môžeme s potešením zdieľať. Zhrnuli sme pre vás modelové situácie, v ktorých sa naša teória pretavila do praxe.

Merchandising

Prvý mesiac nového roku znamená pre mnohé firmy veľké plánovanie a tiež nový prístup k získaniu zákazníkov. Re-osloviť svoju klientelu si prial i pivovar Krušovice. Celá kolekcia vznikla spontánne pri návšteve pivovaru, kde sa preberala téma, ako oživiť ponuku obchodu so suvenírmi. Prepojenie filozofie pivovaru Krušovice s brand manuálom sa zdalo ako perfektná príležitosť. Pre zacielenie na ruskú turistickú klientelu sa volil textil so zaujímavým designom vysokej kvality. Prioritou bolo vytvorenie textilu vhodného ku každodennému použitiu bez prehnaného loga, ale s trendy designom. Po preštudovaní histórie pivovaru vznikol návrh textilnej kolekcie v niekoľkých farbách a postupne sa sortiment obohatil o ďalšie produkty. K tričkám pribudli napríklad moderné polokošele, športové oblečenie, najrôznejšie doplnky a 3D reklamné predmety.

Textil 3.0

Pracovný dress code nebralo na ľahkú váhu napríklad vedenie siete predajní Elektro Okay. Požiadavka jasná: vytvoriť klasický firemný odev, ktorý vyzerá cool a nepôsobí ako uniforma. Odštartovala tak vzájomná dohoda na voľbe vhodného materiálu, strihu, dĺžky rukávov, designu i zaujímavých komponentov, ktoré by oblečenie ozvláštnili. Podobné prianie mal aj bankový inštitút Moneta Money Bank, ale tam už sa vyberal viac konzervatívny pracovný outfit. Profesionálne jednanie a vcítenie sa do potrieb klienta je našou povinnou výbavou, takže bolo pre nás ľahké odporučiť i vhodný strih polo-spoločenských nohavíc na denné nosenie bankárov. Vždy je možné pohrať sa s vizuálom a doplniť ho o rafinované prešitie, vrecká, pútka či potiahnuté gombíky. Myslieť na praktickosť odevu a pohodlia zamestnancov sú nemenej dôležité faktory, ktoré berieme do úvahy.

Limited edition

Ak chceme rozbehnúť spoluprácu so zaujímavým novým klientom, kde je zoznam dodávateľov dlhšiu dobu nemenný, musíme ho osloviť atraktívnou formou. Jedna z možností je vytvoriť limitovanú edíciu na mikiny, či tričká od super designéra ako vzorku, alebo po brainstormingu s kolegami vymyslieť iné chytľavé predstavenie, ktoré otvorí dvere. Skvelým príkladom podobnej spolupráce bol s firmou Pro Doma, ktorá prejavila záujem o vytvorenie kompletnej športovej kolekcie pre svojich zamestnancov. Zhotovili sme niekoľko návrhov odevov vhodných na behanie, tenis, cyklo i fitness, ktoré spĺňali požiadavky na odľahčený design. Úbory mali byť zároveň nie príliš výrazné, ale atraktívne na prvý pohľad. Použité funkčné materiály bežne využívajú športové a pretekárske tímy reprezentácie a vďaka metóde sublimácie sme si mohli dovoliť naniesť detailné nápisy. Táto kolekcia si získala u zamestnancov taký úspech, že sa realizácia už roky opakuje.

Event nad zlato

Nie nadarmo sa úzke vzťahy business partnerov budujú a utužujú pri milých príležitostiach. Či už plánujete firemný večierok pri príležitosti významného jubilea firmy, alebo propagujete nový produkt, usporiadať event je skvelá voľba ako byť vidieť a počuť. Spoločnosť Svijany o sebe pravidelne dáva vedieť a idú na to zostra. Požiadavka na vkusné úbory pre hostesky bola viac než rafinovaná. Málokto totiž odmietne pozvanie na akciu, kde sa to hemží pohľadnými hosteskami, ktoré s úsmevom prezentujú novinky danej spoločnosti. Výsledok bude mať iste viac pozitívnych ohlasov, než keby ste pustili powerpoint prezentáciu a na konci rozdali hosťom hrnčeky s logom. Cieľom je pomôcť so stratégiou, ako pracovať s reklamnými predmetmi, a v tom vám radi poradíme. Zaujímavý odev pre hostesky na festivaly, konferencie, predvádzacie akcie, či veľtrh môže byť vaším ďalším krokom k nevšednej propagácii.

Už žiadne danajské dary

Nikto z nás nechce byť doma zavalený ďalšou várkou reklamných pier, kľúčeniek, podpivníkov alebo nezmyselných skladačiek z papiera. Buďme úprimní, väčšina z toho letí rovno do koša, a s tým aj naše vynaložené úsilie i peniaze za výrobu. Prečo teda nevymyslieť niečo, čo bude obdarovaný naozaj nosiť? Reč je o plastových okuliaroch, ktoré dnes za dostupnú cenu môžete nechať vyrobiť v nespočte prevedeniach, s rôznofarebnými sklami a s designom, ktorý si obľúbia mnohí. Firma Becherovka takto potešila zákazníkov okuliarmi s blikajúcim rámom. Variantov je naozaj nespočet, vrátane tých šetrných k životnému prostrediu. Dnes sa totiž bežne vyrábajú okuliare zo stlačenej pšenice alebo z kombinácie škrobu a drtených ovocných jadier. Môžete mať rám z bambusu, aj vlastným posolstvom. Je to trefa do čierneho u zamestnancov, partnerov, i klientov.

Ako po masle

Nielen v predchádzajúcich odstavcoch sme si potvrdili, že komplexná komunikácia je kľúčom k obojstrannej spokojnosti. Veríme, že profesionálna starostlivosť a osobná dlhoročná skúsenosť na trhu, je tým najlepším odporúčaním. Radi s vami prekonzultujeme, ako uchopiť stratégiu vo svete reklamných predmetov, či ako s nimi efektívne pracovať. Tiež si spoločne zodpovieme otázky: Koľko do nich investovať? Kde ich využívať? A ako ich vhodne zacieliť, aby ste dosiahli čo najlepších výsledkov. U spoločnosti, ktorá na českom trhu úspešne rastie už 25 rokov, môžete očakávať komplexnú službu s kvalitnými výstupmi, čo je jedna z mála našich pridaných hodnôt. Presvedčiť sa samozrejme musíte sami.